Usluge Zaleta

Kako je strukturiran Zalet?

Zalet se sastoji od četiri odvojene usluge kombinirane u jedinstven paket. Usluge se pružaju u nekoliko godišnjih ciklusa. Usluge su sljedeće:

  1. 300 minuta ideja – procjena stanja, kapaciteta i razvojnog potencijala mikropoduzetnika kroz pet sati individualnog savjetovanja.
    Na savjetovanjima mikropoduzetnici definiraju slabe točke u svom poslovanju, identificiraju prioritetne potrebe i glavni poslovni izazov koji kroz program rješavaju te prema njemu kreiraju svoj radni plan

2. Specijalizirane radionice – jednodnevne radionice koje obrađuju teoretske i praktične teme. Poduzetnici biraju radionice koje odgovaraju njihovim potrebama, a teme radionica bit će oblikovane po sljedećim područjima:

  • razvoj proizvoda i izrada prototipa
  • marketing i storytelling
  • umijeće prodaje
  • poslovna strategija i unutarnja organizacija
  • poslovno modeliranje
  • zakonski aspekti poslovanja
  • istraživanje tržišta i trendova
  • optimizacija proizvodnog procesa / iskustva pružanja usluge
  • planiranje financija
  • korištenje besplatnih online IT alata u poslovanju
  • crowdfunding
  • upravljanje brendom.

3. Umrežavanje – mikropoduzetnici se virtualno spajaju sa sličnim mikropoduzetnikom kako bi razmijenili inspiraciju, konkretne poslovne modele, praksa i znanja. Spajanje se događa putem interne globalne društvene mreže Impact Hubova s 15 000 članova. Interakcija se odvija tijekom 3 mjeseca, ne duže od 4 radna sata mjesečno.

4. Radni vaučeri – ovi vaučeri pružaju mikropoduzetnicima pristup stručnjacima koji ih vode u procesu unapređenja njihovog poslovanja kroz 20 sati podrške. S njima rade na glavnom poslovnom izazovu koji su definirali na početku programa.

Po mjeri mikropoduzetnika

Koje su prednosti Zaleta?

  • Program je usmjeren prema individualnim potrebama svakog mikropoduzetnika, a do rezultata se dolazi suradnjom mikropoduzetnika i stručnjaka: poslovnih konzultanata, iskusnih poduzetnika, dizajnera i inovatora.
  • Time Zalet odgovara i na jedan od ključnih problema s kojim se suočavaju mikropoduzetnici: nedostatak pristupa raznolikoj zajednici stručnjaka, mentora, ali i kolega, kako bi osim novih ideja i motivacije, kroz interakciju s drugima, mikropoduzetnici vrlo brzo mogli testirati svoje nove proizvode ili usluge.
  • Poduzetnik u dogovoru s projektnim timom bira način pomoći i stručnjaka s kojim će surađivati. Tako podrška dolazi u pravom trenutku i odgovara na specifične potrebe njegovog poslovanja. Cilj je poduzetnicima pružiti podršku u ključnim trenucima donošenja strateških i operativnih odluka, razviti poslovne procese te povećati njihovu konkurentnost, a na kraju i profitabilnost.

Cijena cijelog paketa usluga je 15.000 kn, a tijekom jednogodišnjeg ciklusa u punom iznosu se stipendira 15 mikropoduzetnika. PRIJAVE ZATVORENE.

Prijavi se

Koraci u Zaletu

1

2. 4. 2019.

Otvoreni poziv II

2

17. 4. 2019.

Rok za prijave

3

24. 4. 2019.

Objava stipendiranih mikropoduzetnika

4

29.4. - 10.5.2019.

Početak ciklusa 300 minuta ideja

5 sati individualnog savjetovanja po mikropoduzetniku
(identificiranje prioritetnih potreba i glavnog poslovnog izazova koji će se kroz ZALET rješavati)

5

13.5. - 5.7. 2019.

Ciklus specijaliziranih radionica, umrežavanja i radnih vaučera

Ove tri usluge kreću paralelno. Specijalizirane cjelodnevne radionice održavat će se između tijekom svibnja. Mikropoduzetnici ne sudjeluju na svim radionicama već samo na onima koje odaberu uz pomoć stručnjaka na početku ZALETa (tijekom usluge 300 minuta ideja). Usluge umrežavanja i podrške specijaliziranih stručnjaka putem radnih vaučera koji s mikropoduzetnikom rade na glavnom poslovnom izazovu kreću paralelno - kroz dinamiku koja se dogovara između mikropoduzetnika i projektnog tima.

Prijavi se